asyaa15 Kızlar geceleri sancılarım oluyor daha dogrusu gaz sancısı ama adet sancısı gibi. 1 2 saat gecmiyor. Sizlerdede varmı normalmi
asyaa15 Pinksmile acil e gidecektik hafifledi vazgectk. Gaz mı acaba diye tereddüt ettim. Gece süt içiyorum sürekli mide yanmama iyi geldiği için oda gaz yapıyor herlde diyorum
asyaa15 Sinem67 2 hafta snra kontrolüm. Ama yine aynı olursa gece gidrecegm. Ama gaz gibi ya. Karnıma elimi koyup ısıtıyorum hafifliyor yürüyünce falan rahatlafım.
Sinem67 asyaa15 o zmn korkmayın ya. Sakın acile gitmeyin doktrnzdan Baska acil olmadık ça insanı mahvedyrlar
Nslhn2019 asyaa15 doktora gittim baktı kafası aşağıdaydı dün bıgün baktı yana dönmüş Bebek ağrım ondan olmuş hala var az as nst de sancı yok alttan baktı açılma yok