MelikeEmre_ Kızlar dün hamile olduğumu ögrendim aslında hisediyordum regl günüm geçmişti canım sürekli birseyler istiyordu derken test aldım ve yaptım 2 cocuguma hamileyim aslında hiç istemiyordum yani şuanlık düşünmüyordum oğlum var mayıs ayında 2 yaşına giricek hep söylüyordum erken diye aslında dikkat de ediyorduk ama nasıl olduysa oldu hayırlısı diyorum Allahım bana bu mucizeyi gönderdi insallah kısmetiyle gelir bazı arkadaslarim 2 cocukla nasıl baş geliceksin felan dediler biraz korkutular acıkcası ama dedigim gibi buda bana gelen aniden süpriz oldu 2 bebişe hamile olanlar varmı güzel tavsiyeler bekliyorum biraz rahatlarım insallah tesekürler .🙏♥🌸
Azrazerin MelikeEmre_ 😂4. Hamile olan var hiiiiç dert etme allah sabrınıda nasibinide veriyor💖 biz anneler zaten birer mucizeyiz kendine güven belki 2-3 senen yorgun geçecek ama yüreğini ısıtacak iki güzel gülüşlü koca yürekli evlatların olacak sana herşeyi unutturacak🥰
leylavci_ MelikeEmre_ canım benımde ikinci hamılelıgım 19 aylık oğlum var 2bucuk aylıkda hamileyim. Allah kimseye tasıyamıcagı yuku vermez korkma banada oyle diyorlar ama ben takmıyorum onları Allah yardım eder ınsallh ikisi bir buyur gider 🤰😂😂😂
sonsuzask MelikeEmre_ Boş konuşanlara aldırmayın,yaş aralığı çok iyi olmuş, hem iyi anlaşırlar hemde uzun zaman sorna ara verdikten sonra daha zor olurmuş gibi geliyor bana, zorlukları illaki olur ama sizin için birkaç sene sonra mis gibi rahatlık olur,
YagizAsyaMom MelikeEmre_ ben varımm🙈 Oğlum 14 aylık olacak ben 9 haftalık hamileyim ve inanılmaz rahat geçiyor doğumdan sonrada öyle olacağını düşünüyorum 😊 sağlıkla kucaklayalım 🎈
Billge Benimde kızım bor buçuk yaşında Bende bir hafta önce hamile olduğumu öğrendim Herşeyde vardır bir hayır öyle düşünmeyin
Rumis Azrazerin yaa daha ne kadar gencmissin maşallah 🤗 İlk çocuğuna kaç yaşında anne oldun? Araları azdır.İyi cesaret ya tebrik ediyorum 😊😊🐥
Azrazerin Rumis 19 yaşındaki ilk bebeğim 24 yaşımda 2.bebeğim çok uysaldı 💖 25 yaşımda 3. Hade deneyelim dedik belki oğlan olur 2 kızım vardı😅oğlan oldu oda uysal elhamdülillah idare ediyorum elbetteki zorluğu var ama kalabalık aile seviyoruz çalışmıyorum çocuk gelişimi okudum bir tecrübemde var eğleniyorum büyüyorum çocuklarımla💖🥰ama 4 numara çok süpriz oldu😅 korunuyordukta nasibimizde varmış 🤷🏼♀️
mucizem_benim MelikeEmre_ bence konusanlara aldirmamak lazim sonucta sen bakiyorsun benim büyük kizim 6yasinda 2.kizim 15 aylik ve 3.ye hamileyim 3aylik suan bizede supriz olmuştu 😊🌸 iki bebise hamile derken ikiz mi ? benim betahcg cok yuksek cikmisti 7haftalikkken ozele gidecegim detayli icin
MelikeEmre_ Azrazerin yaa bende 19 yaşında doğum yaptım şuan 21 im 2 bebegime hamileyim hayırlı olsun 😊
MeeL MelikeEmre_ bizde variz 😏 Oglum suan 1 yasinda ve ben 6.ayi bitiriyorum.cok az kaldi kizimizin gelmesine. Başta cok gerildim cok sinirlendim hayir hayir diye bagirdigimi biliyorum dusunmuyirdum hic ama nasip iste Rabbim nasib ettiyse vardir bi bildigi. Bayramdan sonra sezeryan olucam ve o zamandan sonra bi kac sene kendimi unutmam gerekiyor malesef.Dogrudur Zor gecicek ama gecicek bi sekilde büyüycekler sonrada kafalar rahat olucak ins. Cok moral verici bi yazi olmadi ama sonrasi guzel olucak inan 😉
MelikeEmre_ MeeL çok teşekür ederim umarım öyle olur Allahım kolaylık sabır versin canım bütün annelerimize 🙏
Sg2020 MelikeEmre_ bende ikizlerime hamileyim siz en azından tecrübe kazanmışsınızdır ben nasıl yetişirim onu düşünüyorum ☺️ Rabbim mutlaka kolaylığını verir allahım sağlıkla kucağımıza almayı nasip eder hepimize inşallah 🥰
duygusm MelikeEmre_ Hayırlı olsun 🌸 millet olarak heves kırmayı seviyoruz maalesef. İkinci çocuk olsa işin zor derler, tek çocukta kalsanız tek çocuk hiç çocuk, kardeşsiz olmaz derler. Öyle de böyle de size bir faydaları olmayacak nasılsa 😄 Boşverin, çocuğunuza verebileceğiniz en güzel hediye gelmiş size 🌸
Civcivim34_44 duygusm kesinlikle aynen oyle tek kalmasın bi tane dha yap beraber büyür diyenler hamile oldugumu ögrenince niye acele ettiniz ddiler insanları anlamak zor
Civcivim34_44 MelikeEmre_ ya aynı ben mayıs ta oglum 2 yasına giricek 11 haftalık hamileyim süpriz oldu bize de suan düşünmüyoduk bana da cok şeyler soylediler ama napalım rabbim hayırlısıyla kucagımıza almayı nasip etsin 🙏🙂
MeeL Civcivim34_44 ay benim korunma yontemimi secenler bile var 😅 2.den sonra tuplerimi baglatcakmışım 😅bos konusan cok 😅 amaaaaan 😅