Kızlar 2 hafta önce şehir hastanesinde kürtaj oldum inanın iyiki özele gitmedim dedim tek kişilik odamdı ilgi ancak bu kadar olabilir . Kendimi özelde hissettim inanın ki . Araştırın derim kürtaj olmadan anestezi verilirken bile doktorların benimle konuşması ilgilenmesi o kadar güzeldi ki hemşireleri dahi .. bence düşünün derim . Kolay kolay hastane önermem bende özelciydim ama son zamanlar da parası oldukça yükselmeye başladı. Şimdi Allah ın izni ile kalırsam kesinlikle Şehir Hastanesi..