Mucize34 2 hafta önce bende ellerimde şiddetli kaşıntıyla uyandım sonra ayaklarım sonra tüm vücudum, cildiyeye gittim kan tahlili yaptı karaciğer enzimlerim yüksek çıktı, kadın doğum doktoruma bilgi verdim gastroentrolojiye yönlendirdi, gebelik kolestazı diye ciddi bi rahatsızlık var, Karaciğer enzimleri çok yükseklirse ve safra asitleride yükseltirse bebeğide etkiliyor. Mutlaka bu ikisinin takip edilmesi lazım. Eğer kaşıntı geçmezse mutlaka doktorunuza bilgi verin geç kalmadan. Allah korusun bebeği erken almak zorunda dahi kalınabiliyor