Kızlar merhaba ben 18+2 haftalık hamileyim. Yakın arkadaşım ile aynı zamanlarda hamile kaldık onun bebişinin 13. Haftalarda kalbi durdu 😔 bebeğime bi şey olacak mı iyi mi korkusu beni sardı. Elimden gelse hergün doktora gidip bebişimi görmek istiyorum görünce içim rahat ediyor 😔 benim gibi olan var mı ? Bunu nasıl yenebilirim? Doğuma kadar böyle kafayı yiycem yoksa 🙈