_Annelik_121106 Haftadan beri kanama leke çok gördüm ama lekeler durmuyor hic durmuyor 13 haftalık oldum serklaj olmam gerekiyor rahim açıklığı var 4 kaybim var zaten bu 5. Acaba yine mi birakacak beni üzgünüm 😢😢