Kızlar 35+3 gebeyim 3 gündür aşırı sancım vardı bugün gittim nst normal çıktı ama 3 cm açıklık var ve bebegin kafası olması gerekenden çok aşagıda dedi bekleyebilir sancın olursa hemen gel yoksa haftaya gel dedi böyle olup haftasını tamamlayan var mı