Sonunda bende yazıyorum ☺️ bana göre çok berbattı onun için detay vermeden sizi de korkutmadan anlatmak istiyorum. Aranızda beni bileniniz vardır 2 cm açıklıkla iki hafta kontrole gdip durdum ebem en son pazar günü (39+3) başlatalım dedi kabul ettim. Pazar günü hastanenin yolunu tuttuk keyifler yerinde istediğim gbi normal olacaktı herşey yatışım yapıldı ve bana propes takıldı sancımın başlaması için yarım saat içinde başladı da önce adet sancııs gbi ama düzenli gelmio dk yok sürekli sancı var beş saatin sonunda nefes alamıodm sancıdan tansiyonum düşmüştü hem nst de yatıo aynı zamanda buhar alıodm dr a yalvardım beni sezeryan a alması için dr da nst ye göre bakarız dedi ve nst de bebğimin kalp atışı baya düşüyo bi anda yükseliodu ve beni sezeryan a aldılar bana fitil olarak koyulan propes çıkarıldı spinal aldım o sancıyla bayıltmaları için de yalvardım ama kabul edilmedi iyi ki de edilmemiş 45 kadar sürdü bebeğim hemn çıkmıştı ama kakasını da yapmıştı iyi ki normale zorlamamışız dedi ebem ve bebeğimi giydirmek için ameliyathaneden çıktı bende dikişlerimi bekledim. Çok şükürr ikimizd3 iyiyiz kakasını yememiş öykü hanım. Sezeryandan sonra uyuşukluğum geçmeye başlar başlamaz ayaklarımı oynatmaya başladm kendime çektim kesinlikle sizde yapın hemn ayaklandım çok şükür sade nescafe için bol bol su tabi. Bugün üçüncü günümüz ve kızım mışıl mışıl uyuyor. Allahım tüm isteyenlere nasip etsin inşallah 🤲🤲 sorularınız varsa müsait oldukça cevap verebilirim