Nazli98 21 yaşındaym ilk çocuğum ve hamileliğimin ilk gününden beri az az kanamam oldu 2 gündür de kasılmalarım var
elif41asel Nazli98 kaç haftaliksin canım bence yaşla alakalı bir durum yoktur çünkü daha küçük gebe olan anne adaylarımız var doktora gittin mi
Busratm Nazli98 İleri yaşta gebe kalmak risklidir. Sizin yaşınız bence çok erken değil bir risk yaratacağını düşünmüyorum.
Duygukc Nazli98 yaşla alakası yok canım benim bende 20 yaşında hamileyim gebelerin geneli bu yaşlarda hamile kalıyor yaşla alakalı olsaydı bi çoğu sıkıntı yaşardı
Deletedmom0990 Nazli98 aynı yastayiz canm yok sağlıklı benim ki yasla alakalı değil bence inşallah bir şeyi yoktur bebisin
Kumsaln_annesi 19 yaşında hamile kaldm en ufak sıkıntımız olmadı şükür. Şimdi kızım 3 buçuk yaşında 5 aylık hamileyim 😊
Mila4 Nazli98 geç yaşta hamile kalmak risklidir.tam zamanı en sağlıklı gebelikler 25 yaşına kadar diye biliyorum,benimde ilk çocuğum 21 yaşında doğdu.Şu an 30 yaşındayım yine hamileyim,Allah hepimizi sağlıcakla kavuştursun..
Merve165316 Nazli98 kasilma ve kanamaların yasla alakası yoktur bence bende 21 yaşındayım ve 36+ 3 haftalık hamileyim 20 Li haftalardan sonra çok fazla bel ve sırt agrim olmustu doktorum sadece onu yaşımın küçük olmasına bağlamıştı kemiklerin yeni gelişip kendine gelişirken sen bebek taşıyorsun bu yüzden sıkıntıyı daha fazla cekiyorsun demişti
pyymamm Nazli98 ilk baslarıysa progestanla vs destekleniyor doktorunuzla görüştünüz mü? Düşük tehlikeniz kanama alanınız var ise de iğne yapıyolar doktorla görüşün dinlenin yasla alakası yoktur sanmıyorum
Nazli98 Allah hepinizden razı olsun ve bebeklerinizi saglıkla alın kucağınıza arkadaşlar çok teşekkür ederim v🙏🏻🙏🏻🌷 ben 24. Haftadaym
Floweroflife Yaşla alakası yok canm İlk kızmı 20 yaşında kucağıma aldım Şuan 22 yaşındayım 2.ciye hamileyim bi sıkıntım olmadı çok şükür Seninde sıkıntın geçer sağlıkla sıhhatle kucağına alırısn bebeğini inşaAllah ❤️