Son haftalarda sancı geldiğinde koyulması gerekmiş suya bi kavanozun içine bunun üstüne felak,nas,elemneşrah,fatiha ve ayet'el kürsi okuyacakmışsın sonra sudan bi yudum içip doğuma gidiliyormuş ot suda açıldıkça kadın rahmide açılıyormuş.doğumdan sonra ot mutlaka sudan çıkarılmalıymış ot kurudukça rahimde toparlanıyormuş