yagizimm kizlar bugun asiri bobrek agrisiyla doktoruma gittim usg cekildi kan idrar yapildi hepsi temiz cikti doktorda enfeksiyon beya baska bisey cikmadigi icin sadece parol verdi ve simdi 2 saatte 3 saatte bir agri giriyor benim. olanlar varmi acaba
Aselannesi_85 yagizimm canım kaç haftalık sın bilmiyorum ama 20. Haftadan sonra annenin böbrekleri biraz daha fazla çalışıyo eğer büyüme yada enfeksiyon yok ise ağrıması normal karşılanıyor, sıcak su ile masaj yap, kendini ve ayaklarını sıcak tut, geçmiş olsun
yagizimm haftamdayim canim ben birde calisiyorum ve ayakta doktorum istirahat verdi bu yuzden ama cok sanci yaoiyor 2. gebeligim oglumda hic bu sekilde olmamistim