kaderesila merhaba, arabanızla gidecekseniz rahat edeceğiniz bir gecelik giyebilirsiniz. Fakat birçok hastanede, özellikle devlette, üstünüzde ne olursa olsun çıkartıp onların verdiği önlüğü giyiyorsunuz. Ben de tesettürlüyüm. Maalesef şalımı cikarttirdilar. Kendileri ameliyat bonesi verdiler. Siz yine de yanınıza bone şal tarzı bir şey de alabilirsiniz, onunla doğuma girenler rahat olduğunu söylediler. Allah sağlıkla kavuştursun :)