Bana doktor dedi ki hamilelik sonrasi gecer ama bu durumu yasiyor olman yaslilikta yani ileri yasta boyle birseye meyilli oldugun anlamina gelebilir dedi. Pilates yapabilirsin bol bol pelvik calistirarak o kaslari guclebdirebilirsn ama hic oyle bir enerjim halim olmuyor pek. Hamilelik oncesi devamli spora giden biriydim hamilelik tum enerjimi cekti aldi sanki. Ama su idrar kacirma olayi ozellikle disardaykrn gercekten cok can skici oluyor.