GulcanYvz cok klasik cevap vermek se istemiyorum ama bebekleriniz henüz çok çok küçük amniyon sıvısı tatlı kaşığını dolduracak kadar yani içeride yer bile kaplayamaz, ama öyle bi mucize ki o küçücük sey sizin kocaman metobolizmanızı etkileyebilir şuan şişkinlik yaşıyorsunuz, 33+5 oldum inanin en başından bu yana göbeğim var ancak 20. Haftadan sonra cok net aaaa evet bebek var içimde dedim, birazcik sabredin bebeginiz oyle bi büyüyecek ki kaburganiza baskilar yapacak o zaman arada ki farkı anlayacaksiniz, simdiden hepinize hayırlı doğumlar ❤