ZeynoZeynom Slm kızlar bugün 28 haftalık olduk ve bn 2. Sezeryan doğumu mu yapacağım Allah nasip ederse inşallah 2. Sezeryanını olanlar kaçıncı hafta da Doğum yaptınız kolaylıkları zorlukları biraz bahsederseniz çok sevinirim 🤗
Kuzucuklarim ZeynoZeynom 2. sezeryanimi 37 haftada baska sebeplerden dolayi oldu.Suan 3. hamileyim 39 haftada sezeryan planlaniyo.Ilk sezeryanim cok agir gecmisti ama 2. sezeryanim cok rahatti 4 saat sonra ayaklandim gezeledim.Bebegime kendim baktim ilk gunden itibaren hic ameliyat olmamis gibiydim.
ZeynoZeynom Kuzucuklarim ay inşallah bnde öyle olurum canım ilkinde hiç bişey bilmeden girdiğim için korku azdı bide şimdi 1,5 yaşında bi kızım var hem onun stresi nasıl bırakcam duygusu var şu anda ☹️Bi yandan ameliyat kırkusu felan sardı beynimi resmen
Kuzucuklarim ZeynoZeynom sizi cok iyi anliyorum benimde ilki acil sezeryandi ne oldu bitti anlamamistim.Suan benimde minik kizim 17 aylik 17 haftalikta hamileyim elbetteki korku var.Allaha emanetiz rabbim hakkimizda hayirli neyse onu versin ins.
tgcasyada Selamm kizlar bende 26 haftalik oldum 2.ci sezeryan olcak bakalim ilk Sezaryenm cok guzel gecmsti bakalm bunda neler olacak
Zeliha125 Bende nasip olursa Cumartesi günü 12 de 2. Sezeryanm olacak bakalım neler beklio hayırlısıyla inşllh🤲🏻
Eylul-Ada2020 Bir oğlum var 3.5yaşında kıza hamileyim 28+5 ikinci sezaryen olucam kızımı çok merak ediyorum 🤲🏻🙏🏻🌸
Dmrzlm İlk dogumumu normal dogumdu 2. Dogumumu sezeryandı genel anasteziliydi ayılınca felaket acı agrı cektim şuan 24+5 im spnal sezeryan olucam inş rahat gecer korkuyorum😥😥