Deletedmom137 benimki temiz çıktı ama yaptırman gerekiyor dediler dün yaptırdım bende
1989-- Tesekkurler ınsallah baklım
Fatma-cnr06
Fatma-cnr06 bence hiç gerek yok sadece detaylı ve 2li test yeterli
ruya07ra Evet ama ıste. Kararsız kalıyo ınsan bakalım hayrlısı
Fatma-cnr06 tedirginlik sadece. Detaylı ultrasyonda herşey belirgin