Kızlar 25 haftalik olduk şükür ama 1 haftadır karnım da böyle sanki çok yemek yemişim patlayacak gibi ve ara ara ağrı sızı yanma gibi tuaf şeyler ölüyor .1 hafs önce bebgin hareketi çöktü ama şimdi okadar azki sizce bebek büyüyor bunlar da normal şeylermi yoksa telâşlanmam mi lazım. Daha 1 hafta önce doktora gittim şükür br şey Yok dedi. Sadee bebek ters ama döner dedi. Ilk hamilek bu karnımdaki ağrılar normal mi yoksa telâşlanmam mi lazım? Dktordan gelince böyle olmaya başladı ağrıca.