Aykal Bus_ak18 inşallah vardır canım. Şuan düşündümde var olmasına yetmiyor artık acaba beta yükselecekmi acaba normal gebelik mi yiyip duracam kendimi
Bus_ak18 Aykal o herkeste var kuzum ya😊 beta verdim 2ye katladı doktor haftaya gel dedi. Şimdide keseyi inşallah görürüm lütfen boş olmasın die dua ediyorum. Bunlar hayatın tuzu biberi
Aykal Bus_ak18 ay canım benim hayırlı olsun inşallah görürsünüz keseyi rabbim hayırlı evlat olsun. Bizim hayatlar biraz fazla tuzlu fazla acı mı ne 😂
Tgcycl Bus_ak18 canım benim de 13. Gün gecikmede hala adet olmadım belirti falan da yok aşırı duygusallık var sadece şimdi gidip idrar testi mi alsam
Bus_ak18 Tgcycl kız sen hastaneye gitmednmi daha 13 gün çok fazla. Negatifse gebelik değildir ama inşallah bi sıkıntı yoktur. Mutlaka git kuzum ya