Peki kızlar öncelikle geçmiş olsun bende kürtaj olalı tam bir hafta oldu. Ben aksine ishal oldum ama antibiyotikten diye düşündüm.
Bana kanaman 2-3 gün Kahverengi olur dediler ama 8. Gündeyim kahverengi olarak devam ediyor arada bir kıpkırmızı kanamA oluyor normal mi ki ? Benim kontrolüm haftaya o yüzden gitmedim daha doktorA