lnyldr
lnyldr merhaba, ben şunu merak ediyorum,, 41de doğurmuşsunuz ya neden bir an önce suni sancıya doğumu başlatmak istiyorlar hani 42e kadar neden beklemşyorlar, bebeğin kalp atışı filan iyiyse, kilo uygunsa, çatı müsaitse... Aslında suni ile müdahale edilmese bleki bir kaç gün sonra normak sancılar la normak doğum olmaz mı acaba? İlk gebeliğim tecrübeli değilim, o yüzden soruyorum, bilen cevaplar mı