bskulku Cansuu__ pozisyonu uygunsa onada bakıyor doktor. Ben o kadar erken öğreniceğimi düşünmemiştim açıkçası. Ancak 12. haftamda pozisyon çok uygun ve %99 kız dedi doktor sonrada değişmedi. Ama formda 20. haftada öğrenen annelerimiz bile var.
pelinsss Cansuu__ 12. Haftamda ikili test için gittim, cinsiyeti % 100 olarak söyledi. Değişir mi bilmem 🤷🏻♀️
Ozlemkubra Cansuu__ bende ikili taramada kesin olmayarak kız dedi doktor sonra kendi doktorum baktı oda kız dedi ertesi hafta sonucu almaya gittiğimde kesin kız diyerek tebrik etti doktorum😍 göstermesine bağlı sanırım
sulehanim İkili tarama 12 de yapılır cinsiyette büyük ölçüde 12 de belli olur ama ikili taramada cinsiyet bakıkmaz yani zamanları örtüşüyor doktorun ultrason da der sana aslında
Cansuu__ Haftamda yaptırdım 2li taramayı cinsiyet için erken oldupu için bir tahminde bulunulmadı bide ense kalınlığına bebeğin uzunluğuna büyüme gelişatına göre tahminde bulunulduğu hakkında birşeyler duymuştum da o sebeple
bskulku pelinsss o kadar eminse değişiceğini sanmıyorum. benim doktorda %99 olsun %1 lik payda insanız neticede bırakalım demişti :D
Hlyyldz bskulku banada 12 de /94 erkek 7 lik oay birakalim dedi ama nedense o pipi degilde kordonmus gbi geliyor bna hala snraki kontrol martta oldugundan delircem meraktan
bskulku Hlyyldz marta ne kalmış 🙈 bende ikinci gittiğimde doktor eminmisin diye sormuştum değiştirmedi benimki :D