Arkadaşlar 15 haftalıkken yani geçen hafta doktora gittim cinsiyetini öğrenmek için. Çok hareketli olduğunu tam göremediğini ama büyük ihtimal erkek olduğunu söyledi. Detayli ultrason istedi devlet hastanesi olduğu için 12 martta randevu. Ama meraktan çatlayacam. Çünkü hep sol tarafımda hissediyorum. Sağ tarafım yumuşak sol sert. Solda kız olur derler. Ne olacak bu işin sonu 😆 tabi sağlıklı olsun cinsiyet önemli değil diyoruz da merak da ediyoruz açıkçası çünkü bi tane oğlum var kızı da tattırsın Rabbim 😍🤲