Basak34 Kızlar 36 hafta gebelik ve bugün aşırı bir belağrısı var magnezyum kullandığım halde korkuyorum doğum başlangıcı olur mu diye 😞
Aslannn Basak34 bizde 36+3 deyiz bel ağrısı inanılmaz ..oturunca nasıl kalkarım diye düşünüyorum..ayaklarim bacaklarım şişiyor😭😭
Basak34 Aslannn ya benmde o şekilde suan bugün çok ağrıyınca korktum bende. Allah hepimizin yardımcısı olsun 🙏