Tgbanne Pelin877809 ama daha erken değil mi baktırmak için , benim adete 5-7 gün mü ne vardı kanda 0.100 negatif cıktı, adet günümü 2 gün gecince de pozitif cıktı
Tgbanne Pelin877809 herhangi bir belirtin var mı canım , yorgunluk , cok uyuma , gaz dancısı , kabızlık , kasık agrısı , adet olcakmıs gibi his yada bel agrsıı vs
Duygukc Pelin877809 erken gebelik testi alsan bile hamileysende çıkma ihtimalı çok düşük benim idrarda çıkmadı 10 gün bi şüphelendim kandada çıkmadı adetim 8 gün gecikti bidaha kan verdim 4 haftalık hamile olduğumu öğrendim 26 aralık son adet günüm 22Aralık hamile kaldığım tarih
Pelin877809 Tgbanne benim adet önceside çok belirtim olmaz. Sorun şu 21-28-34 son döngü aralığım. 21 ise 5 gün kaldığı için erken gebelik testi aldım. Negatifti.
Baharmom87 Test için çok erken ayrıca son birliktelik tarihine şaşırdım yumurtlama adet başlangıcından itibaren 12. 13. Gün olur genelde tabi daha önce ve sonra da olabilir bünyeden bünyeye değişir sen ilişkini kısa tutmuşsun süreyi uzatman senin için daha iyi olur
EbSa Adet olmaya 4-5 gun vardi erken gebelik testi vardi evde yapiyim demistim varsa cikar diye hicbirsey cikmamisti o ay umidi kesmistim adetim gecikincede hemen kaale almadim pco vardi zaten yine duzensizlik baslamistir dedim 8 gun gecikince bir tanidigin baskisiyla eczaneden kaset test yaptim ve bayagi pozitif ciktiginda sok oldum gec dollenme olmus zaten 1 hafta gerideyiz. Allah sizinde gonlunuze gore versin inshallah 🤲🏼
Baharmom87 Pelin877809 bence ovulasyon testi al öyle daha güvenilir olur yumurtlama gününü anlamış olursun
Duygukc Pelin877809 evet şuan 8 haftalığız ve yumurtlama zamanımda hamile kalmadım birde bugün randevumuz vardı bebeğim günü gününe gelişmiş geç döllenmede yok Allah ın işi ben adetten sonraki yumurtalamamda hamile kalmışımdır derken alakasız bi günde kalmışım 😂
Bahar1 haftada 4 tane test yaptım hep negatifti bir gün doktora gitmeye karar verdim neden regl olamıyorum diye alttan muayene ettiginde sağ yumurtanın çatladığını sol yumurtada nokta gibi küçük bir şey gördüğünü bunun gebelik olabileceğini söyledi kan tahlili yaptığında beta 39.3 cikti hamilesin dedi bende daha dün test yaptım %100 cikanlardan negatif cikti dedim.bazi bebekler test görünmüyormuş bende o gun öğrendim
Sumeyye_g Pelin877809 yok canım belli olması imkansız hiç bu kadar erken belli olan duymadım bekleyin bi adetiniz geçsin