Kızlar perşembe ğünü sezaryan olucam 37+6 da doktora gittim 3300 grdı perşembe günü 38+5 olucam kilo almış olur heralde dua edin çok korkuyorum bebeğimin kalp ritmi çok hızlı o yüzden zorunlu sezaryan olucam kalbinde bi sorun yok dediler makineyle bakıldı 🤷🏼♀️