Ikoli_orakk53 Ayashatun zaten tam da doktorumun adını söylediniz 😣 ben de rahime bekar a gidiyordum zaten. Geçen hafta bebeğin kilosu durmuş hemen sancı verip alalım dedi ki daha 36.haftamdaydım. Ben de böyle bir sorun yokdu dedim demez olaydım. Yok biz Allah değiliz ister yap ister yapma gibi ilgisiz cevaplar verince güvenim gitti. Şok oldum zaten.. Daha kapıdan içeri girer girmez şikayet neydi diye karşıladı zaten.. Bende dona kaldım
Ayashatun Ikoli_orakk53 aaaaa Allah Allah çok iyi diyorlardı ama nasip demekki araştır canım istersen post aç yardımcı olur anneler ✨
iremanne Bende 38+3 hiç belirti yok güzel anneler 😌 Gece yatınca alt tarafıma baskı oluyor ,ara ara da adet sancısı gibi düzensiz sancılar . Perşembe çatı muayenesi var 🥱 Oğlumun kilosu 3650 bakalım ne yapacağız