Gul97 Haftadayım ara ara adet olucakmışım gibi ağrı olmaya başladı normal midir bu durum yaşayan varmı
hbg2507 Gul97 canım bende 18. Haftadayım aynı durum bendede var kasık ağrısı için doktorum bi ilaç yazdı. Onu kullanıyorum doktoruna danış gerekli ilacı vercektir.
hbg2507 Gul97 bebekbüyüyor çok normal dedi ama farklı doktor tavsiyesi de almakta fayda vardır. Senin doktorunun cevabınıda benimle paylaşırsan sevinirim
Bhralsnck Bebek kasıklarda olduğundan o agrıları yasaman normal canım ben 5. ayıma kadar yaşadım hep belime ve kasıgıma cok vuruyordu cok sukurgecti
Gul97 Muge0609 ilk gebelik mi sizinde ilk olunca daha çok korkuyor sanırım insan deneyimsiz olduğumuz İçin herhalde 😇😅