CansuGzdeimen 26. haftamdayım, nerdeyse hamileliğimin başından ayakta çok kalırsam yada çok yürürsem, temizlik yaparken abartırsam belim ağrıyor. Bazen oturmakta bile zorlanıyorum, yan yatınca geçiyor. Doktorum rahim büyüdükçe belimdeki rahatsızlığın artabileceğini ama bebekle ilgili bi sıkıntı olmadığını söylüyor.