Bende o durumdaydım yani gecmiycek sandım hiç bir iş yapamıyordum hastanelik oldum serum yedim 10 dakka bir çıkartıyordum yediklerimi şuan 14+4 oldum ve artık geçti nadiren oluyo artık dışarı cıkabiliyorum aç kalmıyorum Miyde boşken daha kötü oluyo insan , bide uykunu al almayınca da kötü oluyo insan