Seker yüklemesinin ne oldugunu, neden yapıldığını, ve sonucunun bebeğe olan etkilerini bilmeden yapsam mi yapmasam mi diye insanlara soruyorsunuz üstelik bu konuda bilmem kaç sene uzmanlık yapmis doktorunuz yaptirmanizi öneriyorken.
Seker yuklemesi dediğin şey 2 dilim baklava, bi kutu meyve suyu falan gibi bi şey. Zaten günlük hayatında yiyosundur. Abartilacak bir durum değil. Ve eger gebelik sekeriniz varsa ona gore beslenmeniz gerekir aksi takdirde bebeginiz zarar görür yediklerinizden. Gebelik şekeri olması icin ailenizde veya sizde seker hastalığı olmasi gerekmez.