muhendis08 Merhaba hanımlar. 26.haftamdayım ve son iki haftadır göğsümden ara ara süt geldiğini görüyorum. Atletim ıslanıyor küçük damlalar halinde. Başına gelen var mı ?
kubra1997 muhendis08 evet bende 24 haftadan beli boyle sefaf bulanik bir su gibi 25 haftaligim suan atlettim islaniyor bir hemsire arkadasima danistim oda doktora sormuş doktor suan cok erken bir kadin doktoruna danişsin demiş cunki hormonlarla alakaliymiş
Aslima muhendis08 benim gelmedi daha bende 20+4 um yani gelmesi normal mi benim neden gelmedi acaba .
kubra1997 muhendis08 inseALLAH birsey yoktur benim gunum var gitmek icin sizde paylaşırsanız sevinirim😇
muhendis08 Doktoruma sordum normaldir dedi ancak süt gelsin diye göğsü sıkmak yanlışmış. Doğumu tetikler dedi. Bilginiz olsun 🤗