arslanmerve57 218506 yağlayıp denediniz mi ? Hiç öyle bir problem yaşamıyorum kalıpla alakalı problem de olabilir
Deletedmom137 218506 kalıbınızı yağlayıp unlayın kekinizde iyice soğusun sonra bıçakla kenarlarından havasını alın hala çıkmıyorsa sıkıntı kalıpta😁
Ozbur 218506 kalıbı tereyağı veya margarinle boşluk kalmayacak şekilde yağlayın sonda un serpin un her yerine bulaşınca fazla unu keke Dökebilirsiniz. Sonra kek harcını boşaltın pişince çok kolay düşecektir
Selimem İyice yağla kalıbı ve kekine az mı yağ koyuyorsun acaba ve fırından çıkarır çıkarmaz hemen bir iki vur ve Spatula ile Kekin her yerine sok çıkar kırmadan hoplat döndür çıkar canım ben öyle yapıyorum :)
Anneyimmmmm 218506 canım kalıbı Margarin le iyice yağla. Yağladıktan sonra un serp. Soğuduktan sonra çıkarmayı dene. Ama olmuyorsa fırın tepsisinde dene bence madem canın çok istedi. Hatta borcamın varsa onda yap daha güzel oluyor borcam da
1989-- 218506 silikon kalipta bu sorunlar asla olmuyor yaglayip unlayip kek soguduktan sonra cikarmayi deneyince
Gulbeyazk 218506 unla canım kalıbını ben artk sadece unluyorum yaglamiyorum tepsiye yapıyorum ama ben
Merryy 218506 bende ne denediysem kalıp yapıştırdı yağladım unladım şekerledim kalıbı ama bunlara rağmen yapıştırınca en sonunda sinirlendim çöpe attım kalıbı 😂😂 granit ve döküm kalıplar var onlar hiç yapıştırmıyormuş bende tart olanı var hiç yağlamıyorum direk çıkartıyor
1994ozg 218506 canım tereyağ veya margarinle kalıbın herryerini yağla piştiktwn sonra ters çevir üstüne nemli bez koy biraz bekle soğusun sonra bi kere vur sağlam, pat diye çıkar 😁
Ysmnalvynk 1994ozg bende bu şekilde yapıyorum ve kalıbım kaliteli olmamasına rağmen hiç bir yeri bozulmadan çıkıyor
Bestem 218506 canm bende aynı sorunu yasiyordm tek çözümü kek kalıbına sana yagi ya da tereyağı yani kati bir yağ sürmek kek kalıbının içini güzelce yağla bu yağlarla kek soğuduktan sonra o kadar kolay çıkıyor ki sivi yağla yağlayınca hiçbi şekilde çıkmıyor
1994ozg Ysmnalvynk aynen benimkide kalitesiz bişey hatta evde silikon kaplarda olmasına rağmen inadına böyle yapıyorum😁
AysenurSarenur 218506 borcamda da yapabilirsin keki yağlayıp unlayınca sorun olmaz problem kalıpta olabilir canin çok cekiyosa borcamda yap canım
Ryhn0 218506 evet herkesin dedigi gibi margarinle yaglayin unlayin baktinz yine cikmiyo o kalibi atin ve baska alin😄 ben öyle yaptim😄
Deletedmom0096 1989-- Siz silikon kalıpta asla bu sorun olmuyor, yağlayıp unlayınca çıkıyor dediniz ya. Öyle yapıldığı zaman silikon olsa da olmasa da çıkar diyorum.
Gulanelis 218506 canm kalıba başta yağ sür yine çıkmazsa bir havluyu ıslatıp nemli hale getirip kalıbın altına sar biraz beklet çevir çıkar