Serap_79 Kizlar kilolari nasil bebislerinizin. Bir de cinsiyetleri ne. Ben gittim doktora bugun. Cinsiyetimiz erkek , kilomuz 2300-2400 arasi dedi. Sizin nasıl??
Efuchama Serap_79 selam erkek bekliyorum 33+4 te 2066 gr dı 34+6 da gideceğim cumartesi inşallah şişmanlamış çıkar
Serap_79 doganBanu masallah cnm 😘 benim 33+5, gunluk 34 gibi de dedim kilomuz dusukmu tedirgin oldum. Gerci doktor normal dedi ama
doganBanu Serap_79 aramızda 3gün varmış bence gayet normal🙏 Doktorum 4gün önden gidiyor demişti bana. Ama şuan ben 35+3 oldum bebiş ne kadar oldu bilmiyorum💖