Arkadaşlar daha önce kanamam olduğu ile ilgili post açmıştım. Bugün 25. Günü ve hala kanama devam ediyor. Önceleri sebebi bilinmiyo nedensiz kanama vs dediler 12 gün öyle yattım hastanede verilen ilaçlar yaramadı. Taburcu edilir edilmez başka bı doktor önerisi aldım ona gittim bakar bakmaz soldaki bebeğin plesantasi aşağıda o plesantanin ucundan kaniyo dedi. Bı kaç ilaç daha verdi. Şuan progestan 200 2kez crinone jel 1 kez proluton haftada 1 yapılıyo ama kanamam aynı. Wc harici kalkmadan yatiyorum. Bu şekilde olup plesantasi kanayan daha sonra düzelen oldu mu? Lütfen beni aydınlatın artık çok yıprandım. 17+6 çift yumurta ikizlerim.