KAylaaa Kızlar 30 haftalık gebeyim. 2 gündür şiddetli bir şekilde adet sancısı gibi sancı çekiyorum. Oturamıyorum bile. Uzanınca biraz azalıt gibi oluyor ama aksi durumda artıyor. Sizce sebebi ne olabilir?? Yada öneriniz var mı??
Lsbebisim KAylaaa Canım bende de vardı. İdrar yolu enfeksiyonu cıktı sonradan ilaç kullanıyorum mutlaka doktora git. Allah muhafaza idrar yolu enfeksiyonu erken doğuma bile neden oluyor
Lsbebisim KAylaaa Ha bu arada kuzum ne yanma ne de zorlanma vardı idrar yaparken hiç bi sıkıntım yoktu sadece adet sancısı gibi sancı vardı 31+2 haftalıgım bende
KAylaaa Gizem007 idrara çıkarken zorlanmıyorum, idrarda yanmam da yok. Enfeksiyon kendini sancı olarak mı gösteriyor? Acile mi gideyim şimdi
Kbrbydk KAylaaa isterseniz bir doktora gorunun. Yalancı sancidir büyük ihtimalle ama enfeksiyon da olabilir varsa önlem alınır