Kızlar bebeğim 2 hafta önde doktorla gidip daha konuşmadım ama sezeryan günü alırsak bebeğin haftasına göremi veriliyor yoksa sat a göre mi şuan sata göre 35 haftalığım ama bebek 2 hafta önde 37 haftalık nasi olur tecrübeli anneler bilgilendirirmisiniz