Çok şükür bende oğlumu kucağıma aldım kontrole geldim bir santim açıklık vardı sonra tekrar baktı kanama oldu açıklık iki santim dedi yatışım yapıldı sunu sancı verildi hemen hemen 4 buçuk saat sonra doğuma alındım ve 15 dakikada geldi bal oğlum çok şükür rabbim çok güzel Bi duygu ve su an önce kucağımda uyuyor Allah herkeze nasip etsin inşallah 37+6 da geldi elhamdülillah ikimizde 🤩 çok şükür iyiyiz biz