imrangulll merhaba arkadaşım. Ben hamileliğimi öğrendiğimde 5+1 günlüktü. Çok küçük, kesesi zor seçiliyordu. Altıncı haftada muayenede boş kese deyip almaya kalktılar. Özel hastaneye gittiğimde transvajinal muayene yaptılar. Yani alttan baktılar. Bebeğimi gördüm. Kalbi atıyordu. Sesini duydum. Yani demem o ki sakın kötü düşünme. 5-6. Haftalarda hiçbir şey net olmuyor. Bebeğin daha küçücük. Hiç kendini kötü hissetme aklından kötü düşünceleri çıkar, olumlu düşün. Ve bebeğinin biraz daha büyümesini bekle. Benim 7. Haftadan sonra her şey daha net belli olmaya başlamıştı.