Naaagihannnn Gunumun bittigi gün nişanım geldi ama ben napiorum evde agrimin artmasini bekliorum 🙈 varmı benim gibi olan 😊
Naaagihannnn Emosh123 ben iki gundur herhangi biyere tutunup comelip kalkiorum sanki alafranga tuvalete gitmisim.gibi gunun dolduysa dene istersen 😊
Sensizolmaz123 38+3 haftalık hamileliğim.ne bi nişan,ne bi sancı,ne bi doğum belirtisi var. Sabırsızlıkla bekliyorum . Siz kaçıncı haftadasınız ?
Sudeeali Sensizolmaz123 bende 38+4 bende nişan falan gelmedi ara ara sancılarım oluyo ama daha çatı muayenesi bile olmadım bekliyorum 🤷🏻♀️🤷🏻♀️
Emosh123 Sensizolmaz123 37+3nişan geldi bugün önceden sancılarım vardı ama nişan gelince gitti sancı bekliyorum 6 saattir
Naaagihannnn Sensizolmaz123 40 😀 ben iki gundur neler yaptim ah bir bilseniz evimin dili olsada anlatsa size 😀
Sensizolmaz123 Sudeeali ben 1 kez çatı muaynesi oldum. Doktor bebeğin gününü bekliceğini söyledi normal doğum göründüğünü söyledi. Ama sanki hep karnımda kalıcakmış gibi duruyor 😂
Naaagihannnn Emosh123 bende ole evde bekliorum ara ara bisey yokluo ama gitmemi gerektiricek kadar degl doktorumda artmasa bile agrin sabah bi gel dedi bakalim
Naaagihannnn Sensizolmaz123 bende ole hissediodum ve hatta persembe gnu kontrole gidip dogum icin karar vericektim cnku gunum doldu ama.cok sukur kizim gelicek galiba 😊
Naaagihannnn Sudeeali amin ins darisi hepimizin basina olsun sonuna geldik rabbim hepimizi bir avazda kurtarsin ins 🤲
Naaagihannnn 1Anne_ dogumun basladiginin belirtisi olan bir akinti sekli ama jole gibi bisey dusun aslnda netten arastirirsan daha detayli bilgiye.ulasirsin
Naaagihannnn Sensizolmaz123 vala ben dunden beri oleyim hopla zipla comel.kalk anam.agladi 🙈 0 acilmam vardi gecen hafta doktorum persembeye kadar bi belirti olmazsa suniyle baslaririz die konustuk ama ins gerek kalmicak dunden beri yaptiklarimla yolu actim 😀