Hayırlı akşamlar hanımlar ,1 yıl arayla 2 düşük yaşadım maalesef bir ay sonra Dr muayenesinde rahim duvarımın olması gerekenden kalın olduğunu ve bunun da düşüğe sebep olabileceğinden bahsetti fakat canlı bir çocuğun var o yüzden sebebi Budur diyemem dedi ve genetiğe yönlendirdi aranızda bu durumu yaşayan var mı?tedavisi mümkün müdür