Valla kızlar saçımı da boyattım parfüm de kullanıyorum deodorant da maskemi de yapıyorum düzenli.. Bebeğimde de hiçbir sorun yok çok şükür hatta dün gittim en son doktor hayret etti maşallah ne hareketli kıpır kıpır bir bebiş bu diye😃yani demem o ki ben hiç bir sorunla karşılaşmadım zannetmiyorum bi sorun olduğunu 😌