arslanmerve57 Nuriiiiii misafirlikte veya dışarı gitmek zorunda olduğumda tercih ediyorum enfeksiyon açısından ama baya zorlanıyorum ☺️ Zararı olmaz elbette
Ftsctn_20 Nuriiiiii zararı var mıdır hiç arastirmadim ama ben kullanamıyorum tabi son çarem oysa yapacak bir şey yok. Bir kez kullandım mecburiyetten onda da çok zorlandım muhtemelen karnım büyüdüğü için rahat edemiyorum.
Nuriiiiii Deletedmom137 evdeki klozrt biraz yüksek hiç rahat kullanılmıyor keşke rahat olsa da yapsak:))
Bbsraa Nuriiiiii dışarıda tercih o yönde mecburen. Temizlik acısından ki zaten dün hastanede allahtan alaturka vardı yani klozet felaket insan enfeksiyon kapardı. Zorlanıyor insan karin büyüdükce ama yapcak bisey yok
Emk5341 Ben 19.haftama kadar alaturkaya gittim. Ama o hafta gidince iki kez sağ kasığıma aşırı bir sancı girdi. Nerdeyse bayılacaktım tuvalette öyle bir sancıydı. Ama ayağa kalkınca geçti. Ondan sonra alaturkaya gitmedim. Klozette öyle bir ağrı hiç olmadı.
Okyanus54 Nuriiiiii hiç bi zararı yok hatta burda bi yorumda okumuşdum bi doktor demiş arkadaşın birine alaturka tuvalet normal doğumu kolaylastiriyormus
DamlaNur29 Nuriiiiii ben mecbur kullanıyorum evinde klozet yok kiracıyım suan 9+3 deyiz ama bakalım ilerleyen zamanlarda ne olucak oturabilcem mi hiç bilmiyorum
Bellidegilannesi Ben de alaturka kullanıyorum çoğu zaman ama ayak parmaklarımın üzerine doğru biraz havaya kalkmış şekilde oturunca karnıma baskı olmamış oluyor ve rahat oluyor
Feridearslantas1 Nuriiiiii Bisey olmaz canm eskiden klozet yoktu normal olarak hepimizin annesi normal tuvaletlere oturdu Allahin izniyle bisey olmaz insan zorlaniyor normal lavoboda ama bende klozette rahat edemiyorum mecburen idere ediyorum