Nasıl anlatsam bilmiyorum sadece anlatmak istedim. Her şeyi yapmama rağmen 38+5 muayeneye gidip hiç açılmam olmağı için doktor gece hastaneye yatmamı bile teklif etti çünkü normal doğum istiyorduk ama bebek her gün kilo alıyordu ve doktorum zayıf olduğum için ileri de yapamayacağımı söylemişti. Hatta karar verin suni sancı ile açılmayı sağlarız dedi ve eve geldik. 14şubat gecesi gaz sancısı sandığım sancının 5saat sonra kanama ve suyun gelmesiyle doğumun yaklaştığını anladım. Eşimi de uyandırmamıştım içimden şansını gaz değil de doğum sancısı olması içinde sürekli dua ettim ve gece kanama olunca eşimi uyandırdım. Normalde sabaha duş alıp öyle gideriz diye düşünmüştüm ama kanama olunca korktum. Neyse sabah 6 gibi hastaneye gittik ve içeri girer girmez suyum gelmeye başladı hemen yatış yaptılar. Şanlılarım güzeldi ama açılmam 1cm🤦🏻♀️ Çok üzüldüm o kadar saat çektim daha çok olacağını düşünmüştüm. Neyse doktorum 9gibi geldi açılmam 2cm🤦🏻♀️ Tekrar üzüldüm. Doktor epidurali ancak 4cm yapabileceklerini söyledi ben dakikaları sayıyorum ama serum taktılar doğumhane de tektim eşimde yanımda. Ailelerimize haber etmedik erken diye ki iyi ki de öyle yapmışız. Doktorum zaten doğuma yakın haber edersiniz demişti. Neyse ebe geldi 3buçuk cm olmuştu yarım saate iğne yaparız dedi gitti ama yarım saate geçti gelen giden yok. Saat 12ye doğru açıklığım 6cm iken anca iğne yaptılar🤦🏻♀️😅 iğnenin hem hızlandırıcı özelliği de varmış zaten saat 1de 9cm olmuştu hemen ailelerimize haber verdik ve eşimle doğumhaneye gittik. Ikınmaya halim kalmamıştı ama. Ebeler hemşireler etrafımda çok destek oldular elim yanımda elimden tutuyor. Zaman geçmiyor ama😂 sonra doktorum geldi ıkınmaya devam ettim saat 39+1 hafta ile 14.03 de Nil kızımız kucağımdaydı. Anlatılmayacak bir duygu ve Allah isteyen herkese nasip etsin. 2yıl sonra bir düşük iki dış gebelik sonrasında kendiliğinden gelen ve doğurana kadar inanamadığım bir mucize. Eşim ağlıyor ben sarhoş gibiyim ve odaya gittim Nil hanım baş köşede🥰 şimdi evdeyiz ve iyiyiz. İman varsa umut da vardır kimse asla vazgeçmesin❤️ Yanlış yazdıysam affedin😇