Hep merak ediyordum ne zaman bebeğime kavuşacağım diye. Nasıl bir duygu his diye çokta sabırsızdım bir an önce yaşamak istiyordum ama bebeğim benim kadar aceleci ve sabırsız değildi 😂 tam 40 haftasını doldurmasını bekledi 😍 23 marta geçtiğimiz gece 00.40 da lavaboya gittim kırmızı beyaz bir akıntı gördüm çok heyecanlandım ama beklemeye başladım yavaş yavaş sancılar geliyordu ama çok hafif ve arası fazlaydı yattım uyuyamadım tabi heyecandan bu arada arada lavaboya kalktım her kalktığımda biraz geliyordu kırmızı beyaz akıntı gece 4ten sonra sancılarım çok şiddetlendi ve arası kısalmaya başladı evde dolanmaya başladım 5 gibi duşa girdim sıcak su biraz iyi geliyordu oyalanabildiğim kadar oyalandım en son 6.45ten sonra dayanılmayacak gibi sancılar gelmeye başladı ve eşime dedim beni hastaneye götür bayıltsınlar 😂 7.30 gibi hastanede olduk beni doğumhanede çatala aldılar hemşire açıklığımı kontrol etti dedi 5.5-6 cm yatışını yapalım sonra odaya aldılar beni nst ye bağladılar ama sancı geldikçe ağlayacak gibi olup beni çıkarın diyordum eşim hastaneye girişimi yapıp yanıma geldi ben epidural yapın diye hemşireye söylendim dayananıyordum 8.30 gibi doktorum yanıma geldi açıklığımı muayene etti anestezi uzmanı gönderdi ve epidural oldum ağrılarım kesildi ve 10.30 a kadar sakince yattım ara da gelip açılmamı kontrol etti hemşireler daha sonra 10.30dan sonra bebeğin kafasının baskısı hissetmeye başladım ve ıkınma isteği geldi ama çok fazla beni 11.30 gibi doğumhaneye girdim ıkınıyordum ama hiç gücüm kalmamıştı sonra doktor kesi attı elimden geldiğince ıkınmaya devam ettim 11.38 gibi meleğim doğdu ve her şey geçti 😍 doktor kucağıma koydu gözlerini açtığı gibi ilk benim gözlerime baktığı 😍 dünyanın en güzel hissi 😍 sonra ağlamaya başladı ve benden aldılar temizlemeye götürdüler. Doktor kesiyi dikti ve plesantayı çıkardı. Bende doğumhaneden çıkıp odama geçtim bebeğimi bekledim 😍 geldi biraz emzirdim sonra uyudu biraz benimle vakit geçirdi sonra kan şekeri düşük ve solunumu hızlı diye küveze aldılar 😔 şuan küvezde dua edin bir an önce toparlayıp sağlığına kavuşup çıksın meleğim 😔