Ececik07 bende su fazlalığıyla doğum yaptım bir zararı yok sana da bebeğine de yani benim şekerimden şüphelenip baktılar ama şekerim çıkmadı bir çözümü de yok. Ama doktorum bana suyunu bekleme sancın falan olunca gel demişti, doğumda patlattılar suyumu ve patlattıkları an bebeğin başı geldi tek sorunum buydu benim. Senin doktorun ekstra bir bilgi vermediyse sorun yok canım, yani onun bebeğine bir zararı yok