Happpm Kızlar en sonra prensesim 12 haftalıkken gitti doktor 186 gram dedi cevremdki herkes diyor çok az çok az ya cidden az mı şimdi 20 haftalıgım belki şuan sormamın bi önemi yok ama çok üzülurm dünden belli daha 24 randevum içm içimi yiyo
DBaybars Happpm 12 haftalıkken 186 gram nasıl oluyor anlamadım? Düşük kilo değil aksine 12 haftalıkken o kiloda olamaz
hunilimom Happpm aa çevrene söyle 3 kilo olması gerekiyordu de 😂 hiç uzul me canım zaten o haftalarda küçücük oluyorlar 20lerden sonra yavaş yavaş kilo alıyorlar sana soranlara bilmiyorum doktorum söylemedi de yada söylediği kiloya yakın şeyler söyle bana hala soruyorlar doğum yaptım 5 kiloysa 4 buçuk diyorum 😂
MeltemNermin DBaybars Ben mi yanlıs biliyorum diye düşündüm bende o haftalarda gramini bana hic soylemedi doktor. 15+6 gunluk bugun ve 154 gram dedi. 12 haftada bir yanlış var gibi
Happpm Deletedmom137 ya sanırım ben anlatamadım😀 16 haftada çok pardon ne 12 haftası ya aklım Dalgın 16 haftada 186 gramdı
Naz1988 Gunes_ bende onu dicektim ben 13 haftalıkken gittim ikiz bebeklerim için 16 17 gram dedi benmi yanlıs anladım acaba
Gunes_ Happpm yanı 16 da normalın bı tık üstünde elinizin altında internet içinizi yemeyin acın ve bakın
DBaybars Happpm 16 haftalıkken o kiloda olması normal. Anormal bir durum olup olmadığını doktorunuz bilir en iyi, o da bir şey söylemediyse sorun yok demektir, çevre ne biliyomuş anca konuşsun dursunlar takmayın.
Sermina Happpm benimde 16. Haftada 180 gramdi 20.hafta 360 olmustu cokmu biliyomus o cevrendekiler keske doktor olsalarmis takma kafana doktorunu dinle sadece
YagmurZ Tam tersi bana fazla gibi geldi ama bilemem :) doktorunuz bisey derdi heralde anormal bisey olsa
MeltemNermin Happpm Bence normal internetten de arastirirsaniz 100 gram olması lazım diye okudum 16 haftada.