Şimdiye kadar plasenta Onda değildi 36. Haftada önce olduğunu söyledi doktorum ancak bununla ilgili bilgi vermedi yanı ne gibi riskleri olduğuyla ilgili sadece söyledi ve geçti.Ben de araştırınca öğrendim haftaya soracağım ama önemsemedi mı araştırdığımda ciddi durumlardan soz ediliyor.basina gelen bilgisi olan var mi