Blackmom bence daha fazla dikkat edin, şekerin yüksek oranda seyretmesi anne karnında ani bebek ölümlerine bile sebep oluyor 😑 Bende de var gebelik şekeri, çok dikkat ediyorum, tokluk 2.saat en çok 130 çıkıyor bazen, onda bile korkuyorum, hemen yoğurt yiyip düşürmeye çalışıyorum, tatlı, hamur işi hiç tüketmiyorum. Siz kandaki şekeri dengede tutmazsanız fazlası bebeğe geçiyor plasentadan, bebek de bu yüksek oranı düşürmek için insülin salgılamaya başlıyor, hal böyle olunca da kalp atışları hızlanıyor, bünyesine göre fazla efor sarfediyor, bu da kalbini yoruyor. O yüzden lütfen bebeğinizi düşünerek çok dikkat edin, çok önemli gebelik şekerini kontrol altında tutmak🙏🏻Allah hepimizin yavrularını korusun, sağlıkla kucağımıza alalım🙏🏻🧿