Tuqceee33 Kürtaj olduktan sonra gebe kalanlar, kürtaj sonrası neler yaptınız, kaç ay ara verdiniz? Bilgilendirirseniz sevinirim, Rabbim kimseye yaşatmasın🌸
Ecrinbzkrt Tuqceee33 2ay ara verdım kürtajdan sonra 4.adetımde hamıle kaldım cok sukur rabbım kımsenın kucagını bos bırakmasın🤲🏻
Atacanseda Eylülün 3 de oldum 14 ekimde regli oldum kasımda hamileydim cok şükür bir sıkıntı yok rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın ama kurtaj dan sonra ki pskoloji de cok önemli eğer o pskolojiye girersen cok kötü olursun geçmiş olsun canım 🙏
Mucizemmm00 Tuqceee33 kürtajdan sonra 1 ay korundum. 2 ay sonrada hanile oldugumu ogrendim yani 3 ay sonra 💕
YSinem 29 ekim düşük başladı 6. Haftada 4 kasım da kürtaj oldum. Korunduk 10 aralık da ilk adetimi oldum sonra hamile kalmışım çok şükür simdi 10 haftalık şükürler olsun.