Merhaba kızlar,
Öncelikle burayı çok özledim, happykids e geçtim ama beni hiç sarmadı, herkesin bebeği büyük😅🙈
38+5 te planlı sezeryan oldum, genel anestezi diye planladık, anestezi doktoru epidurale ikna etmek istedi ama ben korkarım dedim artık ameliyathaneye girmiştik çünkü ve biraz korkmustum. Ben girdikten 12 dakıka sonra kızım doğmuş babaya verilmiş😌 önceden anlastıgımız gibi once benim yüzüme boynuma yatırmıslar, şu anda yüzüme yatıyo😌
uyandıgımda kızım yanımdaydı uyanmam kolay olmuş, dikiş acısı dışında bi acı duymadım uyandıgımda zaten ağrı kesiciyle engellediler, bugun 6. Günüm hala cok rahat eğilemiyorum ama sancım agrım yok cok şükür.
sezeryan olursan sütün gelmez laflarına inanırdım ama bence siz inanmayın, ben uyanır uyanmaz kızımı emzirmeye basladım cok şükür, ilk gun tek gogsumde süt vardı sadece ve sütüm azdı, hastanede 1 şırınga mama takviyesi yapıldı sadece. Bir de benim gogus ucum hiç yoktu direk silikon uç verdiler onunla emzirmeye basladım. Hala gogus ucum cıkmadı. Ben almamıştım gogus ucu size tavsıyem almanız. Cunku benim kız şimdi hastanenınkine alıstı baska kabul etmiyo🤦🏼♀️ Sormak istediğiniz bişi varsa cevaplarım☺️ Darısı hepinizin başına insallah